Laat uw defecte toestellen repareren

Easy Repair repareert uw toestellen zo snel mogelijk zodat u binnen de kortste keren weer bereikbaar bent voor uw klanten en collega's.

 

Welke diensten biedt Easy Repair aan?

  • Gratis reparatie van uw defecte toestellen die nog onder garantie staan
  • Opmaak van een offerte op voorhand als de garantie verlopen is of het defect uitgesloten is van de algemene garantievoorwaarden van de fabrikant. Kiest u ervoor om uw toestel niet te laten repareren? Dan krijgt u die voor 30 € (excl. btw) terug.

 

Hoe gebeurt de reparatie concreet?

U regelt uw reparatie aan de hand van één enkel formulier

  1. Voor elk defect toestel vult u een formulier in op de website van de klantenzone. Per reparatie krijgt u een uniek nummer.
  2. Dat formulier drukt u af en u voegt het bij uw toestel. Als het toestel niet meer onder garantie staat, vragen we u er ook het aankoopbewijs bij te voegen (kopie van de factuur).
  3. Onze logistieke partner komt uw toestel op kantoor ophalen, voert de reparatie uit en brengt uw toestel terug.

 

Waar kan ik de status van mijn reparatie bekijken?

U kan de reparatie stap voor stap volgen door de reparatiecode, het imei-nummer, het merk of de referentie van uw toestel in te voeren.

Volg de status van uw reparatieaanvraag in de applicatie 'Easy Repair' in uw Klantenzone.

 

 



Heeft deze pagina u verder geholpen?