Easy Repair repareert uw toestellen zo snel mogelijk zodat u binnen de kortste keren weer bereikbaar bent voor uw klanten en collega's.
Welke diensten biedt Easy Repair aan?
- Gratis reparatie van uw defecte toestellen die nog onder garantie staan
- Opmaak van een offerte op voorhand als de garantie verlopen is of het defect uitgesloten is van de algemene garantievoorwaarden van de fabrikant. Kiest u ervoor om uw toestel niet te laten repareren? Dan krijgt u die voor 30 € (excl. btw) terug.
Hoe gebeurt de reparatie concreet?
U regelt uw reparatie aan de hand van één enkel formulier
- Voor elk defect toestel vult u een formulier in op de website van de klantenzone. Per reparatie krijgt u een uniek nummer.
- Dat formulier drukt u af en u voegt het bij uw toestel. Als het toestel niet meer onder garantie staat, vragen we u er ook het aankoopbewijs bij te voegen (kopie van de factuur).
- Onze logistieke partner komt uw toestel op kantoor ophalen, voert de reparatie uit en brengt uw toestel terug.
Waar kan ik de status van mijn reparatie bekijken?
U kan de reparatie stap voor stap volgen door de reparatiecode, het imei-nummer, het merk of de referentie van uw toestel in te voeren.
Volg de status van uw reparatieaanvraag in de applicatie 'Easy Repair' in uw Klantenzone.
Heeft deze pagina u verder geholpen?