Meer dan ooit verbonden

24.03.2020

Thuiswerken vraagt van iedereen een extra inspanning en een hoop organisatietalent. Orange wil u daar zoveel mogelijk in ondersteunen door u - zelfs op afstand - efficiëntie en productiviteit te garanderen. Dat doen we op meerdere manieren.

Altijd tot uw dienst

Zelfs in deze buitengewone tijden staan onze medewerkers telefonisch of via e-mail voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. En dat met dezelfde snelheid als u van ons gewoon bent. Dankzij onze snelle organisatie en de toewijding van onze medewerkers zijn onze wachttijden en de kwaliteit van onze dienstverlening niet veranderd. Al onze communicatiekanalen blijven ook toegankelijk. Surf naar onze contactpagina voor bedrijven om te ontdekken hoe u ons het beste contacteert.
 

Continuïteit

Orange staat permanent in contact met de overheid om ons netwerk performant te houden. Interventies en upgrades proberen we zoveel mogelijk vanop afstand te laten verlopen, maar ook herstellingen gaan gewoon door. Voor Shape & Fix- en Fix Corporate-klanten geven we daarbij voorrang aan kritische sectoren. Dringende installaties worden ook nog steeds uitgevoerd in veilige omstandigheden. Nieuwe installaties voor Shape & Fix-klanten zijn momenteel uitgesteld.
 

Beheer uw mobiele vloot zelf

Nu uw medewerkers massaal gebruikmaken van hun mobiele toestellen om thuis te werken, is het nog belangrijker geworden om uw mobiele vloot goed te beheren. Gelukkig kan u dat heel eenvoudig zelf vanwaar u maar wil. Dus ook van thuis. Online tools als uw Klantenzone bieden u meteen een overzicht van al uw toestellen. U kan er eenvoudig extra kaarten activeren en het datavolume van al uw thuiswerkers aanpassen, mochten ze meer data nodig hebben. Uw medewerkers volgen zelf gemakkelijk hun verbruik en betalingen op via de My Orange-app.
 

Oplossingen voor thuiswerken

Orange biedt u tal van doeltreffende tools om in contact te blijven met thuiswerkende teamleden. Zo gebruikt u als Shape-klant bijvoorbeeld gratis Conference Call. Daarmee organiseert u groepsgesprekken tot maximaal zes personen via uw smartphone.

Heeft u thuis een minder goede dekking van het mobiele netwerk dan op kantoor? Met VoWiFi (Voice over WiFi) kan u niet alleen op de klassieke manier bellen (via het 2G- of 3G-netwerk), maar ook via wifi. Deze extra service kost u niets. U heeft er zelfs geen afzonderlijke app voor nodig. Bellen via wifi moet u zelf wel nog even instellen op uw telefoon. Maar eens ingesteld, hoeft u niets meer te doen: uw smartphone gebruikt altijd het sterkste netwerk voor oproepen, of dat nu het wifi- of mobiele netwerk van Orange is.

Orange doet er alles aan om telewerken zo gemakkelijk en eenvoudig mogelijk te maken. Zit u toch met vragen? Dan staan onze medewerkers altijd voor u klaar!

Interesse in ons aanbod?

Wenst u een commercieel gesprek? Een van onze medewerkers belt u zo terug.