Kantoor Priem: vlotte bereikbaarheid

27.12.2016

Klanten verwachten van ons degelijk advies. Wij verwachten van Orange als partner dezelfde ondersteuning.”

Steven Priem

 

Voor een bedrijf als Kantoor Priem uit de sector van bank en verzekeringen staat een uitstekend klantencontact voorop. “Net zoals wij onze klanten optimaal adviseren over polissen en contracten, verwachten wij dat Orange hetzelfde doet op het vlak van communicatie”, vertelt Steven Priem, bestuurder bij Kantoor Priem.

 

De uitdaging

Groei blijven ondersteunen

Met zeventien medewerkers is bank en verzekeraar Kantoor Priem intussen al een behoorlijke onderneming. “Ons doel is blijven groeien. Zoiets lukt alleen als onze communicatiemiddelen daarvoor zijn aangepast”, stelt Steven Priem. “Zeker vandaag mag je op dat vlak niets aan het toeval overlaten”, weet hij, en hij verwijst naar een collega die zijn smartphone onlangs was verloren. “Op dat moment verwacht je ook van je operator dat hij zorgt dat je snel terug bereikbaar bent. Orange brengt zoiets efficiënt in orde.”

 

Transparantie

Bedrijven verwachten van hun operator naast een vlotte service, ook flexibiliteit en transparantie op het vlak van kosten. Niet elke medewerker heeft nood aan dezelfde formule. “Sommige van mijn medewerkers zijn, bijvoorbeeld voor schadedossiers, regelmatig op de baan. Anderen bevinden zich dan weer uitsluitend op kantoor. De telecombehoeften verschillen en kunnen ook veranderen. Net zoals je een verzekeringspolis ook af en toe moet updaten.”


 

De oplossing

Integrale telecomvoorzieningen, op maat dienstverlening

Kantoor Priem doet een beroep op Orange voor zowel vaste als mobiele telefonie. “Want zelfs in het tijdperk van mobiliteit, willen klanten ook nog steeds gewoon bellen naar een vast toestel, naar een medewerker die op kantoor zit.” Voor deze integrale aanpak van al zijn telecomnoden hoeft Kantoor Priem slechts bij één partij aan te kloppen.

 

A la carte formules via Shape

Voor de mobiele medewerkers maakt Kantoor Priem gebruik van de zogenaamde Shape-formules van Orange. Hierdoor krijgt elke medewerker een telecomformule op maat. “Een aanbod à la carte en heel helder”, vertelt Steven Priem, die ook het persoonlijk contact met de business consultant van Orange op prijs stelt. “Een dienstverlening op onze maat waar wij altijd bij terecht kunnen.” Daarnaast kunnen medewerkers, zowel vast als mobiel, gratis naar elkaar telefoneren.


 

Het resultaat

Optimaal contact met klanten

Naast de onafhankelijkheid als makelaar, de transparantie in tarieven en de klantvriendelijkheid, streeft Kantoor Priem als bedrijf steeds naar een vlotte bereikbaarheid. “Contact met klanten gebeurt vandaag minder face to face. Communicatiemiddelen, als e-mail en gsm, komen in de plaats. Wij merken dat dagelijks en stellen ons hier op in.”

Hier maakt Orange het verschil. De operator zorgt voor een uitstekende kwaliteit en betrouwbaarheid. “Wij kunnen alle individuele tariefformules ook opvolgen. Deze zijn vlot te wijzigen, als de job van de medewerker evolueert”, bevestigt Steven Priem.

 

Ook buiten kantooruren bereikbaar

Dit alles laat toe om als organisatie optimaal te functioneren. Vaak zijn Kantoor Priem-medewerkers ook buiten de kantooruren bereikbaar via e-mail en gsm. “In onze sector hoort dat er vaak bij”, benadrukt Steven Priem, en hij verwijst naar een oproep onlangs, op een feestdag, van een klant waar brand uitgebroken was. “Dan moet je er staan voor je klanten. Verzekeringen verkopen is nog iets anders dan een verzekeringsdossier rond een brand goed afhandelen. Optimale bereikbaarheid is hierbij een noodzaak, en Orange zorgt hiervoor.”

 

Benieuwd hoe Orange ook voor uw bedrijf het verschil kan maken?  Ontdek de troeven van vaste en mobiele telefonie met Shape.

Interesse in ons aanbod?

Wenst u een commercieel gesprek? Een van onze medewerkers belt u zo terug.