Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?
Contacteer ons
Sms-berichten zijn in veel situaties ideaal om met klanten of medewerkers te communiceren. Afspraakherinneringen, enquêtes of tweefactor-authenticatie, het zijn allemaal geknipte scenario’s voor onze sms-tool Enterprise Messaging.
In de volgende scenario's kan Enterprise Messaging uw communicatie efficiënt afhandelen:
Het afsprakensysteem van een ziekenhuis, groepspraktijk of garage stuurt automatisch via sms een dag tevoren een herinnering naar de klant met het tijdstip en andere nuttige gegevens voor de afspraak. Omdat sms-berichten veel meer gelezen worden dan e-mails, heeft de herinnering via Enterprise Messaging een maximale impact. Zo vermindert het bedrijf eenvoudig het aantal no-shows en kan het een afspraak die de klant vergeten was nog tijdig verzetten.
De aanwezigheidsregistratie van een school is gekoppeld aan Enterprise Messaging, zodat de ouders automatisch een sms-bericht krijgen wanneer hun kind niet aanwezig is op school. Het personeel van de school hoeft daardoor zelf geen tijd meer te steken in het contacteren van de ouders en kan zo efficiënter werken.
Een garage kan dankzij Enterprise Messaging bij zijn klanten eenvoudig een korte tevredenheidsenquête uitvoeren. Een dag na een onderhoudsafspraak krijgen alle klanten een sms met de vraag om een score terug te sturen waarin ze hun tevredenheid over de dienstverlening uiten. De garage kan zelfs een interactieve webpagina creëren en de link via sms naar zijn klanten sturen. Het resultaat van de enquête is nadien in het webportaal te bekijken.
Een bank beveiligt zijn website voor online bankieren met tweefactor-authenticatie. Elke keer een klant op de website inlogt, krijgt hij de vraag om een code in te typen die het authenticatiesysteem achter de website via Enterprise Messaging naar zijn gsm stuurt.
Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?
Contacteer ons