Lukt het niet meer om uw smartphone te verbinden met het mobiel netwerk van Orange? We raden u aan om eerst het volgende te proberen:
- Bekijk uw verbruik. Misschien heeft u al uw maandelijkse surfvolume opgebruikt.
- Is uw 3G- of 4G-optie correct geactiveerd op uw gsm? U kan ook proberen om ze te deactiveren en opnieuw te activeren.
- Herstart uw smartphone om de automatische configuratie van uw toestel te activeren.
- Test uw simkaart eens in een ander toestel om te bepalen of het een probleem is met het netwerk of uw smartphone.
Goed om te weten
Bent u een nieuwe klant bij Orange of heeft u uw smartphone in een andere winkel gekocht? Dan ligt het probleem met uw mobiele internetverbinding waarschijnlijk aan uw APN-instellingen (Access Point Name). Om uw toestel correct in te stellen, raden we u aan om onze online configuratietool te raadplegen.
Op deze pagina doet u het volgende:
- Duid het model van uw smartphone aan
- Klik op het logo ‘Internet’
- Kies voor de automatische instelling (indien beschikbaar voor uw toestel) of manueel
- En volg de instructies
Heeft deze pagina u verder geholpen?